Compliment/klacht

Compliment/klacht 2017-11-14T21:03:31+00:00

Tevreden of compliment?

Bent u tevreden over onze kinderlogopedische en logopedische behandeling of heeft u een compliment?
Laat dan hier een reactie achter: u kunt, zelfs anoniem, uw ervaring met Kinderlogopedie & Logopedie Klaver 4 in enkele woorden weergeven en zo met andere cliënten van onze praktijk delen!
Kijk hier voor voorbeelden, naar wat andere cliënten van Kinderlogopedie & Logopedie Klaver 4 voor u daar hebben geschreven!
Zo kunt u lezen wat de ervaring van een andere cliënt van Kinderlogopedie & Logopedie Klaver 4 is en een andere cliënt van onze praktijk kan lezen wat ùw ervaring is

Klacht?

Klaver 4 kinderlogopedisten en logopedisten zijn professionals in het verlenen van kinderlogopedische en logopedische behandelingen. En staan daarom open voor eventuele verbetering daar waar mogelijk is, om u nog beter van dienst te zijn. Vandaar dat wij het op prijs stellen als u eventuele vragen en opmerkingen kenbaar maakt en bespreekt met uw behandelend kinderlogopedist of logopedist en/of de praktijkhouder.

Toch kan het gebeuren dat niet alles naar wens verloopt. Dan kan het voorkomen dat u, om welke reden dan ook, als cliënt of als ouder(s)/verzorger(s)van een minderjarige cliënt niet tevreden bent of een klacht heeft over uw kinderlogopedist of logopedist of over de kinderlogopedische of logopedische behandeling.
Mocht dit het geval zijn, dan kunt u dit in eerste instantie bespreken met uw behandelend kinderlogopedist of logopedist, zodat de kinderlogopedist of logopedist samen met u naar en oplossing kan zoeken.

Komt u er met uw behandelend kinderlogopedist of logopedist niet uit, dan kunt u àltijd contact opnemen met Eline van Hoogdalem, praktijkhouder, kinderlogopedist en logopedist, bereikbaar hier of per e-mail elinevanhoogdalem@logopedieklaver4.nl of anders via tel. 010 – 592 38 94.
Voicemail aan de lijn? Spreek dan a.u.b. langzaam en duidelijk uw naam, telefoonnummer en boodschap in, dan belt de praktijkhouder u zo snel mogelijk terug.
Zij zal samen met u en in overleg met de behandelend kinderlogopedist of logopedist naar een zo goed mogelijke oplossing zoeken. “
Er wordt vanzelfsprekend vertrouwelijk omgegaan met uw klacht.

Komt u er samen met de praktijkhouder niet uit? Bent u ontevreden over de oplossing?
Dan kunt u terecht bij het klachtenrecht.

Het klachtenrecht voor patiënten is vastgelegd in de Wet Klachten, Kwaliteit en Geschillen Zorg (WKKGZ).
De onafhankelijke klachtenregeling van de beroepsvereniging Nederlandse Vereniging voor Logopedie en Foniatrie (NVLF) vloeit voort uit de WKKGZ.
Kinderlogopedie & Logopedie Klaver 4 volgt deze klachtenregeling.
Informatie over deze klachtenregeling en de te volgen procedures die daarmee samenhangen vindt u in onderstaande folders.

Wat kunt u doen bij klachten over uw logopedist
U heeft een klacht ingediend, wat nu

Contactgegevens van de Landelijke Klachtencommissie:
Landelijke Klachtencommissie Logopedie in de Eerste Lijn
t.a.v. de ambtelijk secretaris,
Steinhagenseweg 2b
Postbus 75
3440 AB te Woerden
tel. 0348 – 45 70 73

“Niets zeggen, vanwege moeite met jezelf onder woorden brengen?
dankzij Klaver 4 kinderlogopedist en logopedist hoeft dat niet meer”

error: Waarschuwing: Copyright Kinderlogopedie & Logopedie Klaver 4. All rights reserved. !!
error: Copyright Kinderlogopedie & Logopedie Klaver 4. All rights reserved.