Als er géén behandeling is geweest, kan de zorgverzekering echter géén behandeling kan vergoeden. Daarnaast wordt de besproken behandelingstijd niet bekostigd door Kinderlogopedie & Logopedie Klaver 4. Daarom is onze praktijk in dit geval genoodzaakt, een niet-nagekomen afspraak volgens wegblijftarief bij u in rekening te brengen.

Een factuur voor een niet-nagekomen afspraak wordt naar uw e-mail adres of het e-mail adres dat u heeft opgegeven, gemaild.
Een factuur met wegblijfkosten wordt niet vergoed door zorgverzekeraars. Zij is voor uw eigen rekening.
U wordt verzocht deze kosten zèlf bij de eerstvolgende afspraak na de verzuimde afspraak bij de behandelend kinderlogopedist of logopedist, in totaal, contant en met gepast geld te voldoen.
Dit is om te voorkomen dat bovenop het wegblijftarief dat gelijk is aan het NZA tarief logopedie en € 40,53 euro per niet-nagekomen afspraak bedraagt, nog verzuimadministratiekosten en eventueel herinnerings-, aanmanings-, incasso-, incassobureau en deurwaarderskosten bij u in rekening gebracht moeten worden.

U ontvangt bij de gelegenheid dat u een factuur voor een niet-nagekomen afspraak in totaal,contant en met gepast geld voldoet, van de behandelend kinderlogopedist of logopedist direct een betalingsbewijs.

Kunt uw een factuur wegens een niet-nagekomen afspraak niet in één keer voldoen?
Dan is een betalingsregeling mogelijk. Hierbij kunt u in wekelijkse termijnen het verschuldigde bedrag aflossen. Informeer bij de behandelend kinderlogopedist of logopedist daarnaar.
Indien een betalingsregeling voor u geen oplossing is, dan wordt de behandeling opgeschort totdat het bedrag van de factuur voor een niet-nagekomen afspraak in delen wordt voldaan of in één keer in zijn geheel is voldaan. Ons advies om tot die tijd, tijdelijk de kinderlogopedische of logopedische behandeling bij een andere logopediepraktijk te vervolgen. Kunt u geen andere logopediepraktijk vinden? Dan kunt u contact met ons opnemen en assisteren wij u graag bij het vinden van een andere logopediepraktijk.